fredag 29. januar 2010

Kan brukes til så mye...



Sminkepung, lommebok..... eller noe annet

Blomster på en side, ensfarvet på den andre. Sydd av mønstret voksduk kjøpt hos Eske Interiør, se tidligere innlegg. Det brun-grå stoffet er også voksduk, men mer av "stofftypevoksduk...". Har sydd gjennomsiktig plast utenpå.

Ble inspirert etter besøke hos SukkerDesign på søndag - blant produktene som kan kjøpes finner du også lommebøker, toalettmapper etc. Designet bl.a av Gunnhild Digre


http://www.sukkerdesign.no/designere_2.htm



2 kommentarer:

  1. Hei, tusen takk for koselige ord! Her var det mye flott å se! Syns det er så artig å komme over norske syblogger :)

    Handlet med meg et lite utvalg av prikkede voksduker fra Stoff og Stil når jeg var i Trondheim i jula, men de ligger fortsatt i posen gitt.. Får se hva fabruar bringer :)

    Hvordan fungerte det å sy gjennomsiktig plast utenpå stoffet? Holder de to stoffene seg sammen, eller blir det luft i mellom? Har tenkt på å sette det inni noen av pungene jeg syr når fòr-stoffet er veldig lyst, slik at det ikke blir flekker..men har ikke kommet så langt enda :)

    SvarSlett
  2. Flott pung. Har enda ikke dristet meg til å sy av voksduk etter første gangen jeg prøvde...

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails