søndag 27. desember 2009

Litt av hvert

Lenge siden jeg har lagt ut på bloggen, har sydd en del, men har bare ikke fått lagt ut.

Desember har gått mye i fleece; luer, skjerf, votter og kjoler. Noe av det som er sydd har vært preget av juletiden ->julestrømper, julehjerter og puter.....



Et par kjoler i voksenstørrelse har det også blitt:

Denne er sydd til meg selv, målt etterhvert som jeg sydde - ikke mønster. Kjolen er i tynn fleece, armer i bomullsstoff, aplikert en blomst med det samme stoffet.
På vranga"...fioler er blå"




Redesignkjole til Silvia - favoritt H&M-bluse, meget godt brukt, så den egnet seg bedre som gjenbruk enn å legge arbeid i reparasjoner.... Så brunt fleecestoff og utrangert bluse har blitt til kjole - sydd på mål.




2 kommentarer:

  1. Fine kjolar! Eg har liksom ikkje turt å prøve meg noko særleg på å sy til meg sjølv utan mønster endå. Men det må jo vere veldig kjekt når resultatet blir så bra!
    Fortsatt god jul og godt nytt år!

    SvarSlett
  2. Du er så flink og kreativ, Torunn, og endelig kan jeg kommentere på bloggen din. Flotte kjoler du har sydd, så veldig deilig ut å ha på:-) Godt nyttår til deg og dine

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails